Další údaje: pohledy na tři různá kulturní zařízení.
I když státní územní plán dává směr celkové výstavbě země, každý
kraj si zachovává svou osobitou koncepci, aby vzájemně sladil danou
situaci, přírodní prostředí a realizaci potenciálních zařízení.
Tím spíše tomu tak je u zařízení kulturních.
V posledních čtyřech letech jsem zpracovával tři velmi vzájemně
odlišné projekty:
RIXHEIM: Obec v hornorýnském departementu s 6.000 obyvateli budovala
městskou oblast, do jejíhož centra začlenila jak prostory
kulturní a kultovní, tak i zařízení sociální a výchovná, jejichž
plánováním jsem se zabýval speciálně se zřetelem k daným místním
podmínkám.
AVIGNON: Díky činnosti Jeana Vilara a jeho nástupce Paula Puauxe,
mohla obecní rada zdůvodnit požadavek na výstavbu kulturního střediska,
speciálně zaměřeného na sbírky, dokumentaci a výzkum, a to
ve spolupráci s Národní knihovnou. Tento mimořádně bohatý a komplexní
program je zvěstovatelem skutečné kulturní politiky krajů
ve francouzském kulturním životě.
FOUGERES: Město střední velikosti s 28.000 obyvateli, které od r.
1974 přistoupilo s přispěním státu k novému utváření životního
prostředí a k zhodnocení svého historického dědictví; zvláštní
pozornost věnuje aktivizaci kulturního života, což plně ospravedlňuje
vybudování mnohaúčelového kulturního střediska.
Další údaje: VELKÝ VŮZ
A.T.F.A.C., která spravuje sklady materiálů pro vedoucí skupin zájmové činnosti, vyrobila pro kraj "Provence-Cote d*Azur" přenosné
pódium, s nímž je možné zajíždět za obyvateli i těch nejvzdálenějších
okresů. Jeho hlavní rysy:
- snadná manipulace, možnost použití kdekoliv bez velkých prostředků
- jednoduchá montáž
- přizpůsobitelnost jakémukoliv terénu a jakémukoliv druhu zájmové
činnosti
- pružnost použití
Vůz slouží:
- k uskladnění a transportu malého počtu lehkých konstrukčních
prvků /celková váha 1000 kg/
- jako ústřední jádro, na které se zavěšuje pódium o rozloze 50 m ,
jež mohou instalovat 2 osoby za 45 minut
Další údaje: Narozen 1940 v Montaubanu. Architekt a scénograf. 1975 založil Ateliér architektury a
scénografie. Účastnil se Pražského quadriennale 1975.